Сім композицій вийшло на альбомі “7” гурту “Танок на майдані Конґо”. Про пісні нової студійної платівки розповідає фронтмен колективу Олександр “Фоззі” Сидоренко, 45 років, передає Gazeta.ua.
1- “Янголи”
– Композиція починається з колискової. Це давній запис із фольклорних експедицій Західним Поділлям. Колекція семплів (уривок аудіозапису – пісні, звуку природи, голосу, який використовують для створення нової музичної композиції, переважно в хіп-хопі. – Країна) із народною музикою лежала в нас давно. Позичили у когось на фестивалі “Червона Рута-1997”. Добрі люди нагадали, що цей семпл звучить у реміксі “Дулі-Дулі” на пісню “Порепалося серце” з нашого альбому “Реформація” 2003 року. Ми й забули вже.
Постійно використовувати народну музику нам не дуже цікаво. Були фолькові теми у пісні “Мила”, яку співали з Ніною Матвієнко у 2000-му. Вийшло таке собі язичницьке вуду. Велику етнопрограму не робитимемо. Хочеться пробувати різні жанри. Цікаво назбирати сад, а не жити між двох берез.
Зазвичай тексти у “ТНМК” мої, а тут удвох із Фаготом (другий вокаліст “ТНМК” Олег Михалюта. – Країна) писали. Чи в пісні звернення до конкретної жінки, чи до міфічного образу – треба в нього питати. Мені здається, ця композиція про споконвічний пошук балансу.
Фагот робив музику для фешн-фільму дизайнерки Ольги Навроцької. Стрічка на міжнародному фестивалі La Jolla у Лос-Анджелесі отримала нагороди “Найкращі костюми” і “Найкраще відео”.
2 – “Робот”
– Найважливіше питання найближчих часів – співпраця зі штучним інтелектом. Головна ідея пісні в цьому. Дійсність із фантастичних серіалів “Захід”, “Чорне дзеркало”, творів Айзека Азімова за 50 років стане для людства актуальною. Нещодавно в Росії показали якогось кіборга Бориса – насправді чоловіка у костюмі робота. Я написав пост: рядки “Доведи, що ти не робот” набули сьогодні нового сенсу.
Пісня народилася на альбомі останньою. До кінця не розуміли, чого не вистачає. І тоді Фагот запросив Аліну Паш виконати у третьому куплеті “арію робота”, як я це називаю. Співачка стала відомою після Х-фактора. Форма просування нових музикантів через телевізійні шоу працює. Аудиторії цікаво спостерігати казку “з грязі в князі”, як цим виконавцям надається шанс. Хоча було б краще, якби вони самі писали пісні на задану тему, а не співали чужі у форматі караоке. Або юний талант запрошував авторів, якщо не пише сам. Залучалися б інші фахівці з індустрії. І ми могли б зрозуміти, що у цих молодих виконавців у голові.
3 – “Мій демон”
– Найбільша рушійна сила творчості у мене – ненависть. Так завжди було. Дисбаланс між дійсністю і тим, що хочеш бачити, викликає роздратування. Цю енергію обертаю в потрібне русло.
“Мій демон” написав після 6 годин перебування в оточенні росіян в Чорногорії.
Рядок “Все буде моїм” – це парафраз на класичний малоросійський анекдот про “як не з’їм, то понадкушую”. Сучасний українець уже не понадкушує, він покусає. Пісня – про бажання позбутися в собі малороса. Хоча вбити демона можна разом із носієм. Варто використати його, як мирний атом, або дозувати. В кожному є внутрішній янгол і демон. Другого треба зберігати, бо він не дає першому скласти крила, мотивує до дії.